יום שלישי, 19 באפריל 2011

My Sketch Book

הצבעים שלי



החלטתי להקדיש את הפוסט הבא לחוברת הסקיצות שלי (הרגישה מקופחת...) שהיא בערך יד ימיני בכל תהליך העבודה בפרוייקט.
חוברת הסקיצות היא מעין יומן ויזאולי שבו אני מבטאת את כל הרעיונות העיצוביים שלי, בהתבסס על לוח ההשראה שיצרתי..
מהלוח אני שואבת רעיונות וויזואליים, חומריים וצבעוניות ליצירת קולקציה



הבובה שלי עובדת לא פחות קשה
הרעיונות העיצוביים מומחשים ע"י דיגומים
השימוש ברצועות כפרשנות לפסים ולצורות האורנמנטיות שקיימות בלוח




בלוח קיימת דרמה שנובעת ממעברים חדים בצבע 
פרשנות הדבר על ידי שימוש בסריגים השונים בצבעם וסוגם



פתחים בין רצועות הבד באים בהקשר לפתיחה וסגירת הדלת



את השלב הזה השותפים שלי פחות אוהבים
זה שלב הבלאגן בו הדירה שלי הופכת למפעל של טקסטיל
(בלי תעודה ובלי ביטוח!) והוא כולל  שריפת בדים, צביעתם, קריעתם ובעצם למתוח את הגבולות שלהם ולהבין כיצד הם עובדים בשבילי



אש ומשי



 הדפסות




אש  ועור





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה